Asiakasymmärrys: Tunnetko asiakkaasi?
Oletko ajatellut, ketkä ovat asiakkaitasi? Tule kehittämään asiakasnäkökulmaa ja keskittymään asiakkuuteen omien työtehtäviesi näkökulmasta.
Kenelle
Sinulle, joka haluat saada käsityksen asiakkuuden perustekijöistä, termeistä ja yhteistyöhön vaikuttavista asioista.
Hyödyt
Tämän käytyäsi osaat hahmottaa, miten oma työsi ja työtehtävät linkittyvät asiakkuuteen sekä sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden kanssa toimimiseen.
Sisältö
Käymme läpi, mitä seuraavat aiheet tarkoittavat työssäsi:
- asiakas ja tuote/palvelu
- palvelulupaus
- asiakasodotus
- löydettävyys/saavutettavuus
- sähköisten järjestelmien vaikutus
- asiakasymmärrys ja palveluprosessi
Toteutustapa
Kurssi sisältää kaksi lähitapaamista, kaksi verkkotapaamista ja verkossa olevaa aiheeseen liittyvää materiaalia.
Aika ja paikka
Tapaamme toisemme seuraavina ajankohtina:
ti 21.1. klo 14–16 (kasvotusten kampuksella)
ti 28.1. klo 15–16 (verkkotapaaminen)
ti 4.2. klo 15–16 (verkkotapaaminen)
ti 11.12. klo 14–16 (kasvotusten kampuksella)
Tule lähitapaamisiin Laurean Tikkurilan kampukselle: Ratatie 22, Vantaa. Lähitapaamisissa on kahvitarjoilu.
Ilmoittautuminen
Mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä kymmenen osallistujaa.
Kuka kouluttaa?
Suvi Sivén on tehnyt yhteistyötä satojen yritysten logistiikan, myynnin, hankintojen, talouspalveluiden ja johtohenkilöiden kanssa asiakkuuksien kehittämisessä.