teemakoulutukset

Asiakasymmärrys: Tunnista asiakkuuden kehittämisen tekijöitä

Haluatko hyödyntää palautetta monipuolisesti? Tule tunnistamaan yhdessä asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä tekijöitä omassa työssäsi ja miettimään, miten saavutat asiakkaasi paremmin.

Kenelle

Sinulle, joka työskentelet asiakkuuksien parissa ja käydä läpi kehittämiseen liittyviä tekijöitä, joiden avulla saavutat asiakkaasi.

Hyödyt

Tämän käytyäsi tunnistat/tiedät, miten kehität asiakkuuksia esim. palautteen avulla omassa työssäsi.

Sisältö

Kurssilla käydään läpi palautteen hyödyntämistä, tarinallistamista ja sisältömarkkinointia.

Toteutustapa

Lähitapaamisia on tiistaiaamuisin neljä kertaa sekä verkossa olevaa aiheeseen liittyvää materiaalia.

Aika ja paikka

Tapaamme toisemme kasvotusten seuraavina ajankohtina:

  • ti 7.1. klo 8–10
  • ti 14.1. klo 8–10
  • ti 21.1. klo 8–10
  • ti 28.1. klo 8–10

Lähitapaamiset pidetään Laurean Tikkurilan kampuksella (Ratatie 22, Vantaa). Lähitapaamisissa on kahvitarjoilu.

Ilmoittautuminen

Mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä kaksitoista osallistujaa.

Kuka kouluttaa?

Suvi Sivén on tehnyt yhteistyötä satojen yritysten logistiikan, myynnin, hankintojen, talouspalveluiden ja johtohenkilöiden kanssa asiakkuuksien kehittämisessä.