Asiakasymmärrys: Tunnista asiakkuuden kehittämisen tekijöitä
Haluatko hyödyntää palautetta monipuolisesti? Tule tunnistamaan yhdessä asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä tekijöitä omassa työssäsi ja miettimään, miten saavutat asiakkaasi paremmin.
Kenelle
Sinulle, joka työskentelet asiakkuuksien parissa ja käydä läpi kehittämiseen liittyviä tekijöitä, joiden avulla saavutat asiakkaasi.
Hyödyt
Tämän käytyäsi tunnistat/tiedät, miten kehität asiakkuuksia esim. palautteen avulla omassa työssäsi.
Sisältö
Kurssilla käydään läpi palautteen hyödyntämistä, tarinallistamista ja sisältömarkkinointia.
Toteutustapa
Lähitapaamisia on tiistaiaamuisin neljä kertaa sekä verkossa olevaa aiheeseen liittyvää materiaalia.
Aika ja paikka
Tapaamme toisemme kasvotusten seuraavina ajankohtina:
- ti 7.1. klo 8–10
- ti 14.1. klo 8–10
- ti 21.1. klo 8–10
- ti 28.1. klo 8–10
Lähitapaamiset pidetään Laurean Tikkurilan kampuksella (Ratatie 22, Vantaa). Lähitapaamisissa on kahvitarjoilu.
Ilmoittautuminen
Mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä kaksitoista osallistujaa.
Kuka kouluttaa?
Suvi Sivén on tehnyt yhteistyötä satojen yritysten logistiikan, myynnin, hankintojen, talouspalveluiden ja johtohenkilöiden kanssa asiakkuuksien kehittämisessä.