Viestintä: Kirjallinen asiakaspalvelu
Haluatko, että tuottamasi teksti on selkeää, vaikuttavaa ja asiakaslähtöistä? Yhä useampi yritys hoitaa yhteydenpidon asiakkaisiin kirjallisesti sähköpostilla, chatissä ja somessa. Myös työyhteisön sisäisiä tekstejä tuotetaan yhä enemmän. Kurssilla hiotaan työssä käyttämäsi tekstit tiiviiseen, jäsenneltyyn ja virheettömään muotoon kirjoitit sitten meilejä, muistioita, sopimuksia, raportteja, tiedotteita, tarjouksia tai somepäivityksiä.
Kenelle
Sinulle, jonka työhön kuuluu kirjallista viestintää. Voit olla esimies, asiantuntija tai työntekijä. Kurssin aikana käydään läpi sinun käyttämiäsi tekstejä ja sisällöt räätälöidään yrityksenne tarpeiden mukaan.
Hyödyt
Kurssin käytyäsi
- hallitset selkeän ja vaikuttavan kirjallisen asiakaspalvelun eri viestintäkanavissa
- olet saanut käyttöösi virheettömät ja selkeät työelämän tekstit
Yritys saa työntekijän, joka hallitsee kirjallisen asiakaspalveluviestinnän ja jonka tuottamat tekstit on hiottu selkokieliseen ja asiakaslähtöiseen muotoon.
Sisältö
Pääteemoja ovat
- selkeä ja vakuuttava kirjallinen asiakaspalvelu
- oikeakielisyys
- toimiva sähköposti
- viestintä somessa ja chatissä
- työelämän asiakirjat
Toteutustapa
Aloitustapaamisen lisäksi on kolme lähitapaamista. Muihin sisältöihin voit tutustua joustavasti verkossa silloin, kun sinulle sopii.
Aika ja paikka
Toteutusajankohta on 19.11.-10.12.2019. Lähitapaamiset pidetään Metropolian Myyrmäen kampuksella Vantaalla.
Lähitapaamisten ajat:
- ti 19.11. klo 8.30 – 10
- ti 26.11. klo 8.30 – 10
- ti 3.12. klo 8.30 – 10
- ti 10.12. klo 8.30 – 10
Huom. Aamukahvia ja verkostoitumista tarjolla klo 8 alkaen.
Ilmoittautuminen
Mukaan otetaan 10 – 15 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.
Kuka kouluttaa?
Terhi Kaunismäki on toiminut 20 vuotta yritysviestinnän lehtorina ja tehnyt yhteistyötä lukuisten eri yritysten kanssa henkilöstön vuorovaikutustaitojen kehittämiseksi. Palaute koulutuksista on ollut seuraavaa: ”innostava, energinen kouluttaja ja käytännönläheinen, hyödyllinen sisältö”.